måndag 24 maj 2010

Hej säger Herr Forsberg

Hej på er!
Kan man tänka sig nu är man gift äntligen!!!
Igår var en helt makalöst fantastisk kväll tack alla underbara människor som jobbat med detta ni har verkligen gjort ett riktigt bra jobb!
Ja imorn är det tillbaka till verkligheten och det känns lite konstig får jag säga för dom har drygt 2 veckorna har ju varit något utöver det vanliga!
Det lär nog bli mycket prat på kneget imorn med alla jobbarkompisar!
Jo om kvällen igår, jag var rätt nervös från det att jag vaknade tills vi hade repat och då blev jag lugnare jag ska ju inte säga att jag var coollugn för då ljuger jag hehe men hyfsat lugn iaf jag hade ju lite mer dötid än Kaisa så jag och min bror kunde ju strosa runt emellanåt sen sprider ju dom här människorna som jobbar med detta ett lugn i säg!
Jag önskar jag kunde förklara alla kännslor jag hade igår lite bättre men jag kan inte, helt fantastiska helt enkelt.
Tänk när Kaisa kom nerför trappan då var gråten nära hon va ju underbar!
Nä nu är det läggdags ska ju upp till jobbet imorn NATTI NATTI!

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

 

Vi gifter oss i BingoLotto © 2008. Template Design By: SkinCorner