torsdag 20 maj 2010

Torsdag kväll 20/5

Tja på er Daniel här!
Ja dagarna bara flyger förbi det går så fort! Idag så har jag jobbat och klippt mig och frisören jag var hos idag visste att vi skulle gifta oss i tv så en klippning som vanligtvis tar runt 20 min tog idag en timme (puh) men bra blev det hehe!
Idag har jag och min bror pratat lite om bröllopet och han är ju nästan mer nervös än mig hehe!
Imorgon bär det av ner till GÖTET och det ska bli gör sköj men det är en del att tänka på och fixa innan vi åker bla att hämta ringarna(spännande)och en massa småsaker! Skriver mer i morgon (gäsp).
Jo höll på att glömma imorgon ska vi vara med i morgonprogrammet i P4 skaraborg det blir spännande!
GOER NATT PÅ ER!

2 kommentarer:

Svågern i Falun sa...

Kul grej! Trist att jag inte kan vara med, men jag ska tänka på er och definitivt se det bandade programmet! Lycka till och ha så skôj!

askelyckan@swipnet,se sa...

Från oss alla i Askelyckan önskar vi all lycka,tänk att få gå på bröllop i tv-soffan, fantastiskt!!! Detta är mycke större än det bröllopet di konglige ska ha uppe Stockholm, i alla fall i denna släkta!!!
Kramar till er från Birgitta Birger Clara Sofia och Björn

Skicka en kommentar

 

Vi gifter oss i BingoLotto © 2008. Template Design By: SkinCorner