onsdag 19 maj 2010

Onsdag kväll 19/5

Go kväll Daniel här!
Ja det närmar sig med stormsteg tänk att det blev vi! Jag har nu vetat om det här i mer än en vecka men fortfarande kan jag bara stanna upp helt plötsligt och undra när jag ska vakna allt är som en dröm!
Idag blev det HALVDAG IGEN (glassigt hehe) för efter middag bar det iväg för ringprovnig och det slutade ju hur bra som helst vi bestämde oss för att smälta ner våra förlovningsringar och göra nya och det var ju bra då min var rätt sliten (jobbar ju på en svetsindustri!)
I morgon bär det av till frisören (shit vad tunnhårig man börjar bli).
Nä nu blir det brynässurfing och sen tv soffan (där jag säkert somnar) gonatt på er.

1 kommentarer:

Anonym sa...

Kaisa borde ställa frågan:
"Foppa, nu är det dags att välja. Du kan inte få BÅDE mig och Brynäs."

Skicka en kommentar

 

Vi gifter oss i BingoLotto © 2008. Template Design By: SkinCorner